Content

Japonia [pozita, popullsia, klima, ekonomia]

Prej të gjitha vendeve të Lindjes së Largët, Japonia është vendi më malor dhe jo më i qetë tektonitikisht. Lajmet e para për Japoninë në Europë i solli Marco Polo, ndërsa i pari që ka arritur përmes rrugëve detare është portugezi Mendes Pinto, 1542. Pozita e ujdhesave japoneze, Hokkaido, Honshu, Shikoku, Kyushu përkufizojnë pozitën e ujdhesave britanike. Japonia quhet 'vend i lindjes së diellit', 'skaji i botës', 'vend i tërmeteve dhe i vullkaneve', 'vend i stuhive detare'.
Pika më e lartë në Japoni është Kupa Vullkanike "Fujiyama" 3776m.
Në klimën e Japonisë ndikon shtrirja gjeografike, gjerësia gjeografike, pozita ujëdhesore, relievi, rryma detare, etj. 
Në brigjet e Japonisë qarkullojnë 2 rryma detare, Kuro Siwo - rrymë e nxehtë dhe Oya siwo - rrymë e ftohtë.
Në vitet e 50' ndodhi qudia e madhe japoneze në ekonominë botërore me ndikimin e kapitalit të vet dhe atij Amerikan. Nën qudinë e madhe ekonomike japoneze ngërthehet menquria europiane, zelli aziatik, iniciativa amerikane dhe thjeshtësia japoneze. 
Parimi i prodhuesëve japonez është: cilësi e lartë dhe çmime të ulëta, sa më pak lëndë e parë aq më shumë punë krijuese. 
Japonia po ashtuë për nga të ardhurat kombëtare radhitet ndër vendet e para me 31.450$ për banorë.

Behind The Web

Something